Strona główna » Sprawy mieszkańców » Sprawy związane z geodezją, kartografią i gospodarką nieruchomościami » Wydawanie decyzji w sprawach zmian w ewidencji gruntów i budynków
Wydawanie decyzji w sprawach zmian w ewidencji gruntów i budynków

Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu

ul. Plac Dominikański 3

37-700 Przemyśl 

pokój nr 89 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 289)

 

godziny pracy:

od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30,

wtorek od 8.00 do 16.00

 

e-mail: geodezja@powiat.przemysl.pl

 

sekretariat - pokój nr 96 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 296)

Naczelnik Wydziału - Jolanta Lemisz

pokój nr 97 (II p.),

tel. 16 678 50 54 (w. 297)

tel. 16 678 22 16


 

Potrzebne dokumenty:

• wniosek, sporządzony odręcznie;

• dokumentacja uzasadniająca podjęcie postępowania w zakresie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków

Opłaty:

Opłata skarbowa – 10, 00 zł.

 

Termin  załatwienia  sprawy  przez  urząd:

Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.).

 

Sposób  odwołania:

Do Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, za pośrednictwem Starosty Przemyskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

 

Podstawa  prawna

1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne 

(Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zm.);

2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego 

(Dz. U. z 2013 r. poz. 267).

 

 

 

 

Kalendarz 2017
Maj
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Strona główna  •  Powiat  •  Sprawy mieszkańców  •  O Powiecie  •  Aktualności
Copyright © 2016 - Powiat Przemyski | Wszelkie prawa zastrzeżone