Strona główna » Sprawy mieszkańców » Sprawy związane z geodezją, kartografią i gospodarką nieruchomościami » Narada koordynacyjna
Narada koordynacyjna

Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu

ul. Plac Dominikański 3

37-700 Przemyśl 

pokój na parterze w dziedzińcu

 tel. /16/ 678 50 54 (w. 199)

 

 

godziny pracy:

od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30,

 

 Naczelnik Wydziału -  Jolanta Lemisz

pokój nr 97 (II p.),

tel. 16 678 50 54 (w. 297)

tel. 16 678 22 16


 

Potrzebne dokumenty:

1. Wniosek o dokonanie koordynacji

2. Projekt zagospodarowania terenu.

3. Decyzja o warunkach zabudowy, lub decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – w przypadku obiektów wymagających uzyskania pozwolenia na budowę.

4. Techniczne warunki przyłączenia wydane przez gestorów sieci.

5. Oryginał mapy do celów projektowych, oraz projekt w pliku w formacie dxf 

w przypadku sporządzenia projektu zagospodarowania w formie numerycznej.

6. Dokumenty należy składać w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego 

w Przemyślu, Plac Dominikański 3 pokój na Parterze w dziedzińcu obok PODiGK.

 

Opłaty:

Opłata za uzgodnienie naliczana zgodnie z: 

załącznikiem do ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne. (tj Dz.U. z 2016 poz.1629)

Płatne gotówką w kasie Urzędu lub bezgotówkowo na konto:         

Bank Polskiej Spółdzielczości O/Przemyśl

24 8642 1155 2015 1500 4837 0023

 

Nie podlega opłacie skarbowej na podstawie art. 3 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2014.1628 ze zm.)

 

Termin  załatwienia  sprawy  przez  urząd:

Niezwłocznie.

30 dni w uzasadnionych przypadkach.

 

Sposób  odwołania:

Nie przysługuje.

Kalendarz 2018
Kwiecień
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Strona główna  •  Powiat  •  Sprawy mieszkańców  •  O Powiecie  •  Aktualności
Copyright © 2018 - Powiat Przemyski | Wszelkie prawa zastrzeżone