Strona główna » Sprawy mieszkańców » Sprawy związane z geodezją, kartografią i gospodarką nieruchomościami » Wniosek o aktualizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków
Wniosek o aktualizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków

Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu

ul. Plac Dominikański 3

37-700 Przemyśl 

pokój nr 89 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 289)

 

godziny pracy:

od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30,

wtorek od 8.00 do 16.00

 

e-mail: geodezja@powiat.przemysl.pl

 

sekretariat - pokój nr 96 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 296)

Naczelnik Wydziału -  Jolanta Lemisz

pokój nr 97 (II p.),

tel. 16 678 50 54 (w. 297)

tel. 16 678 22 16


 

Potrzebne dokumenty:

• wniosek

 

Opłaty:

Nie podlega opłacie.

 

Termin  załatwienia  sprawy  przez  urząd:

Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.).

 

Sposób  odwołania:

Nie przysługuje ÷ czynność  materialno - techniczna

 

Podstawa  prawna:

Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne 

(Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zm.);

 

 

 

 

 

Kalendarz 2017
Wrzesień
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Strona główna  •  Powiat  •  Sprawy mieszkańców  •  O Powiecie  •  Aktualności
Copyright © 2017 - Powiat Przemyski | Wszelkie prawa zastrzeżone