Strona główna » Sprawy mieszkańców » Sprawy związane z geodezją, kartografią i gospodarką nieruchomościami » Wydawanie decyzji w sprawach ewidencji gruntów i gleboznawczej klasyfikacji
Wydawanie decyzji w sprawach ewidencji gruntów i gleboznawczej klasyfikacji

Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu

ul. Plac Dominikański 3

37-700 Przemyśl 

pokój nr 89 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 289)

 

godziny pracy:

od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30,

wtorek od 8.00 do 16.00

 

e-mail: geodezja@powiat.przemysl.pl

 

sekretariat - pokój nr 96 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 296)

Naczelnik Wydziału -  Jolanta Lemisz

pokój nr 97 (II p.),

tel. 16 678 50 54 (w. 297)

tel. 16 678 22 16


 

Potrzebne dokumenty:

• wniosek, sporządzony odręcznie;

• projekt ustalenia klasyfikacji gruntów;

 

Opłaty:

Opłata skarbowa – 10, 00 zł.

 

Termin  załatwienia  sprawy  przez  urząd:

Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.).

 

Sposób  odwołania:

Do Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego 

i Kartograficznego, za pośrednictwem Starosty Przemyskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

 

Podstawa  prawna

1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne 

(Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zm.);

2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego 

(Dz. U. z 2013 r. poz. 267).

3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012r. w sprawie

 gleboznawczej klasyfikacji gruntów ( DZ.U. z 2012r. poz.1246 )

 

Kalendarz 2017
Marzec
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Strona główna  •  Powiat  •  Sprawy mieszkańców  •  O Powiecie  •  Aktualności
Copyright © 2016 - Powiat Przemyski | Wszelkie prawa zastrzeżone