Narada koordynacyjna
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu
ul. Plac Dominikański 3
37-700 Przemyśl
pokój na parterze w dziedzińcu
tel. /16/ 678 50 54 (w. 199)
godziny pracy:
od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30,
Naczelnik Wydziału –
pokój nr 97 (II p.),
tel. 16 678 50 54 (w. 297)
tel. 16 678 22 16
Potrzebne dokumenty:
1. Wniosek o dokonanie koordynacji
2. Projekt zagospodarowania terenu.
3. Decyzja o warunkach zabudowy, lub decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – w przypadku obiektów wymagających uzyskania pozwolenia na budowę.
4. Techniczne warunki przyłączenia wydane przez gestorów sieci.
5. Oryginał mapy do celów projektowych, oraz projekt w pliku w formacie dxf
w przypadku sporządzenia projektu zagospodarowania w formie numerycznej.
6. Dokumenty należy składać w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego
w Przemyślu, Plac Dominikański 3 pokój na Parterze w dziedzińcu obok PODiGK.
Opłaty:
Opłata za uzgodnienie naliczana zgodnie z:
załącznikiem do ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2021 poz.1990 ze zm.)
Płatne po wystawieniu dokumentu obliczenia opłaty gotówką w kasie Urzędu Starostwa Plac Dominikański 3, lub bezgotówkowo na konto wskazane w w/w dokumencie.
Nie podlega opłacie skarbowej na podstawie art. 3 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 ze zm.)
Termin załatwienia sprawy przez urząd:
Niezwłocznie.
30 dni w uzasadnionych przypadkach.
Sposób odwołania:
Nie przysługuje.