Prowadzenie postępowań scaleniowych i wymiennych
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu
- Plac Dominikański 3
37-700 Przemyśl
pokój nr 89 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 289)
godziny pracy:
od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30,
e-mail: geodezja@powiat.przemysl.pl
sekretariat – pokój nr 96 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 296)
Naczelnik Wydziału –
pokój nr 97 (II p.),
tel. 16 678 50 54 (w. 297)
tel. 16 678 22 16
Potrzebne dokumenty:
– w przypadku scalenia – wniosek większości właścicieli gospodarstw rolnych lub wniosek właścicieli gruntów, których łączny obszar przekracza połowę powierzchni projektowanego obszaru scalenia.
– w przypadku wymiany gruntów – zgodny wniosek właścicieli gruntów.
Opłaty:
Czynności administracyjne i wydanie decyzji w tej sprawie wolne są od opłat skarbowych.
Termin załatwienia sprawy przez urząd:
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775ze zm.).
Sposób odwołania:
Od wydanej decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Podkarpackiego za pośrednictwem Starosty Powiatowego, w terminie czternastu dni od dnia jej doręczenia.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1197).