Wydawanie decyzji w sprawach ewidencji gruntów i gleboznawczej klasyfikacji
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu
ul. Plac Dominikański 3
37-700 Przemyśl
pokój nr 89 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 289)
godziny pracy:
od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30,
e-mail: geodezja@powiat.przemysl.pl
sekretariat – pokój nr 96 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 296)
Naczelnik Wydziału –
pokój nr 97 (II p.),
tel. 16 678 50 54 (w. 297)
tel. 16 678 22 16
Potrzebne dokumenty:
• wniosek, sporządzony odręcznie;
Opłaty:
Opłata skarbowa – 10, 00 zł.
Opłaty można dokonywać w kasie Urzędu Miejskiego Przemyśl ul. Wodna 11, oraz w kasie Starostwa Powiatowego Plac Dominikański 3, lub na numer kontaStarostwa Powiatowego:02 1560 0013 2021 3668 8000 0005 VeloBank S.A.
Termin załatwienia sprawy przez urząd:
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.).
Sposób odwołania:
Do Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego
i Kartograficznego, za pośrednictwem Starosty Przemyskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne
(tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1990, ze zm.);
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
(tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.).
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie
gleboznawczej klasyfikacji gruntów ( DZ.U. z 2012r. poz.1246 )