Wydawanie decyzji w sprawach zmian w ewidencji gruntów i budynków
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu
ul. Plac Dominikański 3
37-700 Przemyśl
pokój nr 89 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 289)
godziny pracy:
od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30,
e-mail: geodezja@powiat.przemysl.pl
sekretariat – pokój nr 96 (II p.), tel. 16 678 50 54 (w. 296)
Naczelnik Wydziału –
pokój nr 97 (II p.),
tel. 16 678 50 54 (w. 297)
tel. 16 678 22 16
Potrzebne dokumenty:
• wniosek, sporządzony odręcznie;
• dokumentacja uzasadniająca podjęcie postępowania w zakresie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków
Opłaty:
Opłata skarbowa – 10, 00 zł.
- Opłaty można dokonywać w kasie Urzędu Miejskiego Przemyśl ul. Wodna 11, oraz w kasie Starostwa Powiatowego Plac Dominikański 3, lub na numer konta Starostwa Powiatowego:02 1560 0013 2021 3668 8000 0005 VeloBank S.A.
Termin załatwienia sprawy przez urząd:
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.).
Sposób odwołania:
Do Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, za pośrednictwem Starosty Przemyskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne
(Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zm.);
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013 r. poz. 267).