Wydawanie zezwoleń na posiadanie i hodowanie chartów lub ich mieszańców
Wydział Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- Plac Dominikański 3
37-700 Przemyśl
Godziny pracy:
od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30
pokój nr 52 (I p.)
tel. /16/ 678 50 54
Naczelnik Wydziału – Marcin Urban
pokój nr 56 (I p.)
tel. /16/ 678 50 54 (w. 356)
- PODSTAWA PRAWNA:
art. 10 ustawy z dnia 13 października 1995r. Prawo łowieckie, rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 5 lipca 2010r. w sprawie warunków i sposobu hodowania i utrzymywania chartów rasowych oraz ich mieszańców
- MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Wydział Ochrony Środowiska Leśnictwa i Rolnictwa
Kontakt:
pokój 52
tel.: /16/ 678-50 54 w. 152
- DOKUMENTY I WARUNKI NIEZBĘDNE DO ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Wniosek sporządzony na formularzu
- OPŁATA SKARBOWA:
wydanie decyzji – 82 zł
Zgodnie art. 6 ustawy z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej obowiązek zapłaty powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie decyzji
Wpłaty należy dokonywać na konto:
Urząd Miejski w Przemyślu 89 1560 0013 2787 7120 6000 0003
Dowód wpłaty (przelewu) należy przedłożyć w Staroście Przemyskiemu w Przemyślu, Plac. Dominikański 3 pok. 52 celem dołączenia jej do akt sprawy.
- TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Zgodnie z Kpa do 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych – do 2 miesięcy.
- SKŁADANIE ODWOŁAŃ OD DECYZJI:
Pisemne odwołania należy składać drogą pocztową lub w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Przemyślu, pokój 60 , Plac Dominikański, 37-700 Przemyśl – w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji. Odwołanie należy adresować do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Przemyślu za pośrednictwem Starosty Przemyskiego.
Do pobrania:
wniosek + oświadcz. charty