9. Sprzedaż nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i własność Powiatu Przemyskiego
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2024 poz. 1145)
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa/Powiatu Przemyskiego.
- Inne dokumenty, zgodnie z treścią właściwego ogłoszenia o przetargu.
Wniosek należy złożyć w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Przemyślu – pok. 60 na I piętrze.
Opłaty:
Zgodnie z treścią właściwego ogłoszenia o przetargu
Termin załatwienia:
Około 6 miesięcy. Termin uzależniony jest od uzyskania niezbędnej zgody właściwego organu.
Sprawa kończy się zawarciem aktu notarialnego.
Pliki do pobrania:
wniosek_sprzedaż_nieruchomości
wniosek_sprzedaż_nieruchomości