
Program „Cyfrowa Gmina”
Już 18 października 2021 r. zostanie uruchomiony pierwszy, z czterech naborów wniosków do Programu „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach Programu Polska Cyfrowa 2014-2020.
Konkursy te skierowane są do wszystkich gmin (miejskich, miejsko-wiejskich, wiejskich) i ich jednostek organizacyjnych. Mają na celu wsparcie rozwoju cyfrowego instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa JST.
Samorządy w ramach konkursu mogą otrzymać do 100% dofinansowania wydatków kwalifikowanych, przy czym minimalna wysokość grantu to 100 tys. PLN, a maksymalna to 2 mln PLN.
W związku z tym zapraszamy na bezpłatny webinar dedykowany przedstawicielom Gmin pt. „Cyfrowa Gmina – nowe możliwości dofinansowania cyfryzacji w JST. Jak przygotować się do złożenia wniosku?”.
Webinar odbędzie się 14 października 2021 roku o godz. 10:00. Czas trwania ok. 1-1,5 godziny.
Agenda spotkania
- Powitanie uczestników i przedstawienie agendy spotkania
- Cel programu – na co można otrzymać grant?
- Dla kogo – kto jest uprawniony do otrzymania grantu?
- Budżet i poziom dofinansowania
- Harmonogram konkursu – co, kiedy i jak?
- Jak przygotować się do złożenia wniosku?
-
- Ocena zapotrzebowania JST
- Wstępny audyt cyberbezpieczeństwa
- Opracowanie kosztorysów
- Portal WWW jako fundament komunikacji, obsługi mieszkańców, promocji gminy oraz jej jednostek.
- Rozwiązania i narzędzia wspierające cyfryzację gmin obejmujące dedykowany Portal Gminy zintegrowany z portalami jednostek podległych z zachowaniem rekomendacji w zakresie cyberbezpieczeństwa.
- Pytania od uczestników Webinaru
Aby wziąć udział w szkoleniu, należy zarejestrować się pod poniższym linkiem. Liczba miejsc ograniczona.
Link do rejestracji: https://portalenowejgeneracji.clickmeeting.com/cyfrowa-gmina/register