Promocja, szansa, sukces – kampania promocyjna powiatu przemyskiego oraz województwa podkarpackiego w placówkach konsularnych RP
Projekt Powiatu Przemyskiego
Pt. ”Promocja, szansa, sukces – kampania promocyjna powiatu przemyskiego oraz województwa podkarpackiego w placówkach konsularnych RP”
nr: WND-RPPK.01.04.00-18-077/10
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013
Powiat Przemyski zrealizował w 2012 r. Projekt Pt. ”Promocja, szansa, sukces – kampania promocyjna powiatu przemyskiego oraz województwa podkarpackiego w placówkach konsularnych RP” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013
Cel ogólny projektu to zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej powiatu przemyskiego i województwa podkarpackiego dla zdynamizowania życia gospodarczego, społecznego, ekonomicznego i kulturalnego, a także podniesienia poziomu życia jego mieszkańców.
Cele szczegółowe:
• Zwiększenie zainteresowania powiatem przemyskim i województwem podkarpackim w kraju i poza jego granicami, poprzez promocję lokalnego potencjału ekonomicznego i walorów turystyczno-krajoznawczych
• Ściągnięcie zewnętrznych inwestorów na teren powiatu w celu zdynamizowania życia gospodarczego i społecznego,
• Poprawa konkurencyjności lokalnych firm na rynkach zagranicznych
• Poprawa kondycji ekonomicznej lokalnych firm, poprzez zwiększenie sprzedaży wyrobów lokalnych firm na rynkach zagranicznych, w tym zwłaszcza działających w branży przetwórstwa rolno – spożywczego,
• Ożywienie ruchu turystycznego w powiecie przemyskim i województwie podkarpackim
Opis projektu:
Projekt obejmował realizację działań informacyjno – promocyjnych służących promowaniu potencjału ekonomicznego, w szczególności z zakresu przetwórstwa rolno – spożywczego oraz walorów turystycznych powiatu przemyskiego i województwa podkarpackiego, poprzez:
1. wydanie folderu promocyjnego reklamującego walory gospodarcze i turystyczne powiatu przemyskiego i województwa podkarpackiego, a także zawierającego oferty inwestycyjne powiatu przemyskiego,
2. wydanie katalogu lokalnych produktów wysokiej jakości, ze szczególnym uwzględnieniem artykułów żywnościowych (przetwórstwo rolno – spożywcze).
3. pozyskanie od przedsiębiorców zestawu ulotek promujących lokalne firmy.
4. wydanie gadżetów reklamowych (długopisy, notatniki, torby, koszulki)
5. Rozpowszechnienie wydanych materiałów promocyjnych na terenie całej Europy za pośrednictwem placówek konsularnych Rzeczypospolitej Polskiej.
Zał.
1. Publikacja Pt. „100 podkarpackich produktów tradycyjnych”
2. Publikacja Pt. „Ziemia Przemyska – otwarta przestrzeń Podkarpacia”