
Fundacja Konsumentów prezentuje nowy serwis internetowy
Fundacja Konsumentów stworzyła nowe narzędzie służące pomocy konsumenckiej – serwisu Konsumersi.pl.
Nowy serwis internetowy umożliwia zarejestrowanym konsumentom szybkie, przyjazne i bezpłatne zgłoszenie do firmy spornej sprawy. Przedsiębiorca otrzymuje powiadomienie z serwisu o nowym zgłoszeniu od konsumenta i może na nie odpowiedzieć. Konsument może zdecydować o jednoczesnym upublicznieniu sprawy – wtedy zarówno treść sprawy, jak i odpowiedzi firmy, są widoczne dla użytkowników Internetu. Zgłoszenie sprawy poprzez nasz serwis nie wymaga wiedzy prawniczej i zajmuje tylko kilka minut.
Zgłoszenie sprawy poprzez nasz serwis nie wymaga wiedzy prawniczej i zajmuje tylko kilka minut. Mamy nadzieję, że nowe narzędzie wspierając proces dialogu pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą, ułatwi także pracę rzeczników konsumentów.
Będziemy wdzięczni za udostępnienie informacji o serwisie Konsumersi.pl osobom zainteresowanym bezpłatnym wsparciem konsumenckim.
Zapraszając do aktywnego korzystania z serwisu w codziennej pracy Rzecznika Konsumentów, zachęcamy do przekazywania nam wszelkich uwag i opinii na temat tego nowego narzędzia.