Sprawy związane z geodezją, kartografią i gospodarką nieruchomościami
- Narada koordynacyjna
- Prowadzenie postępowań scaleniowych i wymiennych
- Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa w prawo własności
- Wniosek o zmianę danych osobowych zawartych w ewidencji gruntów i budynków
- Wnioski na sprzedaż map i materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Wprowadzanie zmian w ewidencji gruntów i budynków
- Wydawanie decyzji o przeniesieniu własności działki pod budynkami wyłączonymi spod przekazania na własność Skarbu Państwa na rzecz właścicieli budynków
- Wydawanie decyzji o przyznaniu własności działek obciążonych prawem użytkowania z tytułu przekazania gospodarstwa Państwu, na rzecz osób uprawnionych lub zstępnych osób uprawnionych
- Wydawanie decyzji w sprawach ewidencji gruntów i gleboznawczej klasyfikacji
- Wydawanie decyzji w sprawach zmian w ewidencji gruntów i budynków
- Wydawanie decyzji zezwalających na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej
- Wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów, poświadczanie zgodności opracowań geodezyjnych z operatem ewidencji gruntów, udzielanie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków oraz naliczanie opłat z tego tytułu
- Wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakt posiadania gospodarstwa rolnego
- Zwrot wywłaszczonych nieruchomości, które nie zostały wykorzystane na cel wywłaszczenia